Fördjupnings dagar

Tjeeeeeeeeeena!
Hemma från skolan idag och imorgon , as najjs.
Vi har fördjupnings dagar.
Med det menas att man får fördjupa sig i något/några ämnen under två dagar.
För 8orna och 9orna är detta en perfekt chans att höja betygen i något ämne.
Men vi sjugor vi bara chillar runt typ.

Nej men jag har valt att fördjupa mig i idrott och svenska.
Så jag kommer under dessa två dagar läsa en bok och göra en recansion (stavning) på den.
Sen även träna ridning båda dagaran. Dressyrträning för fredrik idag och hoppträning för louise imorgon!
Jag tycker detta är jätte bra, att få vara hemma och välja lite själv vad man ska göra :)

Jaja, lä fortsätta läsa nu om jag ska hinna läsa klart den tills imorgon.
Pusspuss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0