fredag

gokväll blogreaders.
Hoppas ni har haft en bra fredag.
Det har iaf jag!
Varit i backen nästan hela dagen, slipat lite på railarna. När jag kmr hem ska jag ladda upp några filmer här på bloggen. Så ska ni få se vad jag har lärt mig denna vecka ;) hehe.

Men back to the day.
På eftermiddagen åkte Nina hem oxå.
Varit två najsiga dagar med henne :)
Men vi har ju två dagar kvar här.
Men shiiit va lovet har gått fort.... De är ju snart slut.... Nej så får jag inte tänka... Ska bara njuta av dom dagar som är kvar nu. :)

Jaja, ska strax gå upp o lägga mig.
Imorron ska vi bort till hundfjället/tandådalen. Ska bli skojj :)

Hör av mig imorgon.
Godnatt



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0