heeeelgen

Aa men tjena!
Helgen har varit så bra som den kan bli... nästan iaf.
Åkte ner till skästa på lördag förmiddag.
När vi kom dit så var de teori först. Sedan red vi.
De va markarb. jobbade mycket öppna och lös görande. Avslutade med att hoppa 17-17 och sätta dom ordentligt på bakbena.
Trolle var super fin, verkligen. Känndes asbra! :)
Sen åt vi middag och sedan la vi väl oss runt halv 11.



Idag gick vi upp 7 och fodrade pollarna, sedan åt frukost.
Efter de väntade en liten morgon promenad med hästarna.
Sedan var de samligt och de.
Sen red vi.
Idag var de mer banhoppning typ. Fortfarande focus på att ha dom på bakbena.
Trolle var riktigt fin idag oxå, det går bara framåt och framåt för min och trolles del.
Shiiit asså, fin polle.
Var upp och hoppade på 135cm utan problem idag. Ponny med kapacitet vare va!? :D

Jaja, slut skrytet... ;)

Hitills hade helgen varit perfekt, jag menar de. Spenderat tiden med dom jag älskar. Trolle, amanda och duchess ♥
Men sen skulle vi åka hem.
Vet inte riktigt vad som hände men trolle klarade inte av att åka i hästbilen, hittade liksom inte balansen och trivdes inte där bak...
Vill inte gå in på detaljer, men de va väldigt jobbigt både för mig och såklart för trolle.. pluppen ♥

Jag har iaf världens bästa ponny, fighter enda in i benstommen!
Vi passar så bra ihop, han och jag.
Detta kommer bli bra, detta kommer bli stort, vem vet hur långt vi kan komma? jag tror iaf att de är riktigt, riktigt långt!
Jag älskar dej trolle, mest av allt på hela denna jord!! ♥

image description
♥ toledo ♥

Skrivet av: Lina

Jag tycker du inte skryter, tycker bara att det är bra att du tycker så om din fina ponny! :D

2012-03-19 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0