Hej bloggen...

..och alla läsare.
dåligt med komentarer nu tkr jag...
nästan inga som ville va i månadens blogg heller, så jag tror jag lägger ner de :/

dagen har iaf varit bra men seeeg och tröttsam..
gick en lång promenad med trolle när jag kom hem från skolan :)
sen mockade jag och de.

har anmält mig till tävlingen i fagersta nästa helg oxå! :)
startar LB och LB+5 (fanns ingen LA).

gäller att vi hittar varran lite bättre, får in lite flyt och rutin på tävlings banorna.
har ju trots allt bara haft honom ett halv år och startat 2 tävlingar.. :)
men så fort vi hittar varran tror jag att de kommer gå framåt snabbt!
bästa trolle ♥



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0