Månadens blogg, april

Ja nu tänkte jag köra månadens blogg igen.
Reglerna är enkla, så ni som har en blogg och vill vara med och tävla i månadens blogg LÄS!!

1. Komentera detta inlägg att du är med, skriv även ditt namn och din bloggadress.
2. Ladda upp denna bild på din blogg och länka till detta inlägg:


3. KLART!


Vad vinner man då?
Jo du får gästblogga på min blogg, ett inlägg där du får skriva precis exakt vad du vill!
Länkar även till din blogg ett antal ggr under månaden.
Sen hade jag även tänkte att om man vill så får man en header gjord av mig.

Hur vinner man?
Jag lottar vinnare första april.


Har ni några frågor, är det bara att fråga på annars säger jag bara LYCKA TILL! :)

Skrivet av: Amanda<3

Jag är klart med ju :D



Här är inlägget: http://lundbergamanda.blogg.se/2012/march/manadens-blogg-hos-frida.html



<333333333333333333333333333333333333333333

2012-03-21 @ 20:34:11
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0