pollarna

Go kväll!
Tränade som sagt dressyr med cotte idag.
För fredrik böhle/böhling (vet inte riktigt vad han heter...) som är A-tränare i dressyr.
Första gången jag tränade för honom och jag tyckte att han var bra så ska nog fortsätta träna för han :)
Gick iaf bra med cotte.
Kan ju säga att han är liite lättare att rida dressyr på än va trolle är, hehe...
Men trolle har blivit bättre, men har en bit kvar..



Ja på tal om trolle så fick han vila idag, hade tänkt skritta han men de blåste ju storm :o
Kändes seriöst som man skulle blåsa bort, så tyckte de va bättre att trolle vilade.
Pysslade iaf om han ordentligt nu på kvällen, tror han behövde de ♥

Ne nu måste jag sova för jag ska upp och släppa ut hästarna vid 8 imorron...
Hörs då. Godnatt




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0