update to u

Aa men tjena!
Bra bloggningen , japp..
Men igår åkte vi skidor på morgonen först sen vid lunch åkte vi hem.
Var sjukt trött, både i huvudet och i kroppen. Så orkade inte blogga då...
När vi kom hem så skrittade jag och jossan ut på hästarna.
Dom har ju vilat nu i nästan en vecka...
Menmen, nu är det nya tag som gäller. I helgen är det ju dressyrtävling... omg..

Idag var det ju första dagen i skolan efter en vackas ledighet, om vi nu ska kalla de att jag har varit ledig... haha... fullt upp hela dagarna... men inte i skolan... som tur är... har haft ett sjukt bra lov för övrigt :)
Ja tillbaka till saken, så idag va vi i skogen hela dan.. typ nå naturskola inne i stan.. ganska tråkigt, men roligare än att sitta inne i klassrummet o jobba iaf.

Nej nu orkar jag ionte skriav nå mer.
Bloggar från dator nu , så detta inlägg kan ni komentera... haha.. det funakr ju tydligen inte att komentera när jag bloggar från iphonen, som jag gjort hela veckan... menmen..

Kommer komma upp en del saker här på bloggen lite senare också, you don't want to miss it... promise...

puss....


Skrivet av: sandra

Vem tar hand om era hästar när ni är borta? :)

2012-03-05 @ 20:50:34
Skrivet av: amanda<3

Å som jag längtat efter dig!! <33333333333333333333333333333333333333

2012-03-06 @ 14:10:47
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0