just for you ...

Oj hej, hade frida en blogg...? ja tydligen..
har verkligen inte hunnit blogga i helgen , inte varit specielt sugen på de heller.
Men ska försöka bättre mig.
Slänger ihop ett för hoppningsvis dugligt inlägg nu iaf.

I lördags tävlade jag och trolle dressyr som sagt.
Lokal LB:1 på SRK.
Jag är nöjd med honom, jag menar eftersom han inte har tränat någon dressyr på 3 år och kommit hit. Han håller ju fortfarande på att muskla om sig och allt de där, men de går framåt iaf! :)
Red på 50.34%, precis godkänt alltså. Men målet för iår var att rida en godkänd LB:1, så nu är de avklarart! :)
Men som sagt, finns en del att jobba med :)
Är iaf nöjd med honom!



Igår söndag, var ajg först med jossan som hästskötare när hon tävlade dressyr.
Det gick bra, hon kom 5a i sin klass med 65%. :)

Sen på eftermiddagen åkte jag med Evelina och provred ponnyer.
Provade först en, som jag tyckte sådär om... nja..
Men sen kom nästa, som dom igentligen inte skulle testa men när vi endå var där så blev de så... och jävlar... hihi... blev lite kär i den ja!
Välriden ponny. Lydig men endå framåt och bjöd verkligen på hindrerna.
Tyvärr var vi ute och de hade börjat skymma så kunde inte hoppa så högt.... men shit kännslan<3

Men nu var de ju inte jag som skulle ha ponny xd haha..
jag är bara med och hjälper dom så att säga.
Alltså känner lite extra på ponnysarna.

Jaja, nog om de.
Idag va de skolan.
Stog i köket med emma först från halv 9 till halv ett.
Vid halv ett kom pappa och hämta mig och jossan. Då åkte vi till kiropraktorn.
Knäckte lite här o där nivet ;)
Men min nacke är inte okej altså...
ajja.
När ajg kom hem skrittade jag trolle :)

Nu måste jag ner och göra matteläxan, sen blir de tven.
hörs!


Skrivet av: Annie

Du har nog skrivet det förut på bloggen men hur gammal är Trolle? :)

2012-03-13 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0