16 maj

Men tjena!
Sitter här och skriver lite on my blog now, haha. Ja de kanske ni redan har fattat?
Men ja, red som sagt trolle först när jag kom hem.
Jobbade lite dressyr med honom på banan först, låg några bommar där så blev lite bomjobb med. Hehe.
Han var ganska fin idag, tagga träningstävling i dressyr imorgon!



Sen hoppade jag cotte i hoppguppen, shiiit han va en en bomb som höll på att sprängas idag.
skiiiit pigg.
Tredje gången jag hoppade honom och första gången ute!
Hade först lite svårt att hitta galoppen och se distanserna men på slutet blev det riktigt bra.
Hoppade väl bana på ca. 1m :)



Nu ska jag ut och natta hästarna, sen blir de nog sova!
Antar att man ska upp ganska tidigt imorron med.
Fullspäckat schema, jaoo!! Men de gillas.

Vi höreeeees!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0