Bra uppdatering osv..

Men fullt upp today..
Spenderat typ hela dagen på klubben!!

Men red ju trolle på banan imorse som sagt.
Han va till en början väldigt pigg och stel...
Men när jag hade jobbat honom en stund blev han mkt mjukare!
Travade lite upphöjda travbommar och han va riktigt fin på dom!!
Sen fortsatte jag att trimma på backen och på slutet blev han riktigt fin!!!
Avslappnad och lugn :)
Duktig ponny! <3

Sen var jag på klubben resten av dagen!
Målade hinder, red Otto och tk möte.
Orkar inte gå in nå mer på detaljer om de ;) hehe.

Haft en riktigt bra dag med gött folk iaf :))

Men nu måste jag sova om jag ska orka skolan imon..!
Puss Godnatt



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0