Dagens resultat

Tjena!
Nyss kommit hem från Gävle.
Har varit en helt okej dag.
Glömde att skriva att vi hämtade upp Amanda på vägen dit så hon följde med som hästskötare för Jossan va på lagtävlingen med en ridskolehäst!
Tack för all hjälp idag min älskade Amadeus boii <3

I första klassen va han skiiiiit fin.
Riktigt framme för hjälperna och hade bra galopp igenom hela banan!
Va dubbel nolla enda till sista hindret, kom perfekt på de så då slarvade han lite och nuddade översta bommen pyttelite och såklart så trilla den ner... Menmen.. Vi hade bästa tiden i omhoppningen så skulle vunnit om vi inte rev, istället kom vi en utanför placering... Lite surt...
Men en sjukt bra runda!!!

I andra klassen va han ganska trött...
Blev inte så mkt vila mellan klasserna pga att de va så få med..
Men han kändes endå bra.
Kom bra på första hindret, sen blev de total blackout eller nått för MIG...
Vet seriöst inte vad jag tänkte med till tvåan för där trycker jag av han ALLDELES för tidigt..
Men grym ponny som man har så hoppar han endå, men fanns ju inte en chans att han skulle klara de, när han fick lov att hoppa av typ ett galoppsprång för tidigt.. Skulle jag bara varit lugn och väntat hade han tagit ett till galoppsprång och klarat de..
Så JAG tar på mig de helt och hållet, en stor jävla ryttarmiss helt enkelt... Sjukt synd eftersom han va riktigt fin resten av banan och nollade resten. Så slutade alltså på 4fel.
Sista ryttaren petade ut mig från placering, så även här kom jag EN utanför placering...surt.. Men skulle inte jag klantat mig så skulle vi blivit placerade.

Så jag summerar dagen till att han slarva lite i första klassen men annars GRYM runda.

Och i andra klassen, KLANTIG RYTTARE... Grym ponny, han ställer verkligen upp för mig till 100.
När jag klantar mig som f*n, så ställer han endå upp för mig och gör det jag ber honom om!!
Världens bästa ponny!<3

Har bilder & film, vill ni se ?!?!


Skrivet av: Natalie

Ah det vill vi!:)

2012-05-12 @ 18:03:22
Bloggens namn: http:// natalieebystrom.blogg.se/
Skrivet av: hanna

ja :)

2012-05-12 @ 19:10:13
Skrivet av: Evelina

Svar: jag vet vad du tror, men Henke är bara en Kompis. eller har du inga kill kompisar? ;)



haha...

2012-05-12 @ 20:42:14
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Ja! ;)

2012-05-12 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0