Dressyr

Tjena!
Nyss kommit hem från ridklubben.
Var ju som sagt träningstävling i dressyr.
Jag red ju LC:1 för de är ju den jag ska tävla på söndag.

Hann inte rida fram så länge så jag gick in på banan med en ganska kass kännsla tyvärr.
Men han var endå ganska fin i början sen blev de typ bara sämre och sämre...
Men det va ju LC och då bedöms ju inte formen, som tur var!
Han var väldigt lydig och jag fick fina fattningar och avbrott och så. Och de gör ju att poängen höjs lite :)
Sen red jag fel en gång också...haha klantigt... Men hade ju bara pluggat på programmet imorse..
Men fick iaf 59% och de tyckte jag va väldigt bra för den ritten! Så jag nöjd :)
Nu är det bara att trimma vidare och tagga till söndagens dressyrtävling!!

Ne nu ska jag käka middag, sen upp till klubben och måla hinder. wiiie



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0