Lördag

Blev ändrade planer så Jossan red trolle och jag tulci idag!
För jag ville ha lite hjälp att rida igenom trolle för han har varit så stark och stel dom senaste dagarna..
Första gången jag red tulci oxå.
Haha PIGG häst de där, men de gick bra!
Vi red ut i skogen, skritta och trava bara :P

Nu sitter jag framför tven and just chillin'
Jo justja uppdaterat min egna design lite oxå.
Men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, så ska antagligen göra om den.
Men behöver någon som kan fota lite med mig. Någon frivillig? :)

Hörs senare då!


Skrivet av: Annie

Vem är Tulci? :)

2012-05-06 @ 13:02:20
Skrivet av: Ewelina

jaaag! finns alltid till hands ;D haha..

2012-05-06 @ 15:24:05
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0