Mer svar på komentarer

Nu börjar det rammla in en hel del komentarer här och de gillas!!
Fortsätt så, för jag älskar när ni komenterar!

__

Annie
undrar:
Vem är Tulci? :)

Det är jossans "nya" häst. Vi har haft henne i en månad tror jag.
Brunt sto, 172 i mankhöjd. Kan tyvärr inte stammen på henne utantill..
Men hon har iaf gått 1.45 i hoppning.
Ja de är väl typ de jag kan säga om henne ;)
Kika in på
jossan blogg om ni vill läsa mer!

image description


evvee undrar:
Hej!
Hur kan du se att det är samma person? :)

Kan igentligen inte veta att det är exakt samma person. Men det är samma dator och då antar jag att det är samma person också.
Det kan jag se på ip nummret. Varje dator har nämligen ett unikt ip nummer. ;)





Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0