Onsdag

Tjena!
Skolan idag,funkade väl! Inget spec.
När jag kom hem så gick jag direkt ut till stallet för att mocka och ta ner hö.

Sen lite senare åkte vi som sagt upp till klubben för att hoppa hoppgrupp.
Var mark.arb idag. Lydnads övningar och sådant. Mycket bomjobb!
Vilket va perfekt för mig, checka av att allt fungerar inför helgen.
Och trolle va sååååååhääääär fin idag :*
Han va väldigt lydig, lyssnade bra för hjälperna och hade bra aktivitet i galoppen :)
Kände på några språng på 110 oxå och shiiiit va han hoppa fint :')

Så nu känner jag att jag är riktigt taggad inför helgen!!
Kommer nog gå hur bra som helst! :D

Nej hörrni, nu måste jag gå o lägga mig.
Två dagar kvar, sen helg!!!!!

Godnatt



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0