deepshit

Måste bara skriva av mig lite känner jag...
Just nu är det såååhääär mycket i mitt huvud..lite för mycket..
Skolan, kompisarna och hästarna.
Så vart ska jag börja...?
Tar nog skolan först..

I skolan trivas jag nästan alltid.
Jag tycker vissa lektioner är dööö trista och andra lite roligare.
Men jag går iaf på alla lektioner.
Vissa lärare tål jag inte , seröst..
Andra lärare diggar jag.
Vi har dock världens sämsta schema....
Om de inte blir bättre i 8an då dödar jag seriöst någon....nej men pallar inte ett sånt här schema som vi har igen...
Skolan tar kol på mig. Dels för att man måste gå upp så tidigt (jag går och lägger mig alldeles för sent dessutom..) men även allt arbete och tänkande....
Helst skulle jag vilja slippa skolan, men jag går endå dit varje dag och gör mitt bästa!!

Nu till kompisarna och annat stuff..
Jag har inte så många kompisar, men dom jag har är real och står mig nära! (dom allra flesta iaf..)
I skolan är jag mest med Emma, hon är verkligen kanon!!
Annars har jag inte så mycket kompisar i skolan... Ja de är klart att vi hänger med linnea och viktoria sometimes and I like it. två goa tjejer de med, som jag gära skulle vilja lära känna bättre och hänga mer med. :)

Sen har jag ju AMANDA, världens underbaraste person. Seriöst slår alla med hästlängder. Behöver inte säga så mkt mer.
Hon är min närmaste vän, tvillingstjäl, syster, min andra halva osv... mitt allt. loveu<3

Sen har jag ju Nina, grym tjej de!
Fast känner att vi håller på att glida ifrån varrandra lite.... Vilket jag absolut inte vill... miss u bestfriend<3

Wilma är även en av mina närmaste vänner! När vi var små var vi 24/7 jag menare de! Wilma och Elvira var mina bästavänner på dagis, kunde inte leva utan dom.
Sen i förskoleklass flyttade dom, vi höll fortfarnade kontakten men nu har dom flyttat igen och de känns som vi bara glider mer och mer ifrån varrandra även fast jag verkligen inte vill de!
Miss u <3

Sen är ju även Tova, Elsa och Tilda hel grymma girls! Men som jag känner att jag inte står så nära....
Vilket jag skulle vilja ändra på, som de va förut liksom!

Har inte så många vänner... skulle verkligen vilja ha fler... men de går ju inte bara att gå till ica och köpa några..
Men som sagt hellre 3 äkta än 33 falska.
Love all my friends!

Sen till hästarna.
Vet igentligen inte vad jag ska skriva, men allt känns så rätt men endå inte..
Jag lever ju verkligen för hästarna, de är ju mitt liv liksom.
Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan hästarna.
Men de är klart att jag ibland känner att jag hellre skule vilja umgås med mina vänner än att vara istallet. det händer inte ofta men de händer ibland..
Ibland känner jag att jag hellre skulle vilja ligga kvar i sängen och sova en stund till hellre än att gå och släppa ut hästarna. Det händer inte heller så ofta, men ibland..

Några av mina kompisar säger ''du kan ju aldrig va med mig, du är bara i stallet hela tiden''.
Ja jag håller med, men en äkta vän förstår att jag tar hästarna före.
Det är ju liksom djur, man kan ju inte bara skita i dom..

Just nu känner jag att jag ska satsa på hästarana till 120%, skita i alla som inte fattar de.
Dock är jag och trolle i en lite svacka just nu..
Sedan jag köpte honom har vi bara gått från klarhet till klarhet. Våran utvecklingskurva har gått spikrakt uppåt i en väldig fart.
Men nu har den stannat lite..
Men jag jobbar på det.
Det går ju inte dåligt, bara sämre än vad vi är van med.
Men vi jobbar på det, trolle får lite annan mat nu och vi har ju köpt ny sadel till honom.
Så jag hoppas att det snart kommer gå lika bra som det alltid har gjort.

Men för att det ska gå bra måste det gå dåligt ibland.
För framgång krävs även motgång ibland.
Även dom bästa misslyckas ibland.

Men jag älskar trolle mer än allt annat, och kommer alltid att göra de vad som än händer! ♥

Har ju även börjat träna cotte lite and I like it.
Diggar honom faktist. Även fast han är så stor.
Det är även tänkt att jag ska starta honom på hemmatävlingarna.
Vi ska träna lite mer och om de känns bra så ska nog de inte vara några problem.

_____

Ja nu när ni har läst de här, jag ber er ta det med en nypa salt.
Det är mina tankar och åsikter, ni får tycka vad ni vill!
Jag säger inte att jag har rätt, men de här är vad jag tycker!

Do u like it?
Vill ni läsa mer ''deepshit'' inlägg?

Skrivet av: Ida

Känner precis som dej. Sista året på S-sjö, alla tjatar om jag jag inte kan vara med dom på fritiden, blablabla... men dom skiter vi i! Tycker du ska fortsätta med deepshit, we like it! ;)

2012-05-11 @ 23:51:37
Bloggens namn: http://idatysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0