dagen & dagens ridpass

Hej på er, gubbar och gummor!
Varit ute från 09 till ca 17 idag. Så kan påstå att jag var ganska slut när jag kom in.
Skoldagen spenaderades ju som sagt i gruvan med klassen. De va helt ok. Att va nere i gruvan va de roligaste. Sen gjorde vi lite olika saker efter vi hade varit där nere och de va mindre kul. Lite långtråkigt helt ärligt.
Men endå skönt att komma bort från allt skoljobb :)
 
 
 
När jag kom hem stack jag direkt ut till stallet. Red trolle en sväng i skogen.
Hann hem innan de blev mörkt och jag mötte inga läskiga älgar heller. Så ja de gick bra ;)
Trolle fick springa av sig lite idag. Stog upp i lätt sist och lät han rulla på bara, i både trav och gallopp.
Och han tyckte de va jätte kul att få springa på bara, utan några krav. Så de va välbehövligt :)
 
Avslutar detta inlägg med favvo låten just nu:
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0