Dagen och film från i torsdags

Hej på er!
 
Nu var denna helgen och veckan slut då. Tillbaka till verkligheten imorron igen. Orkar verkligen inte..
 
Idag, söndag har jag iaf mest slappat. Var upp till ridhuset med trolle idag, för det blev inget igår.
Hade tänkt att ha lite mark arb. men det var en massa annat folk där och red så det blev inget med det..
Så då blev det ett dressyr pass istället, eller mer "rida runt" pass. Eftersom jag är ganska dålig på att ändra planen, så jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på..
Så jag kännde att jag inte fick ut så mkt av det, tyvärr. Trolle blev iaf väldigt mjuk och fin i slutet :)
 
Så idag är jag jätte nöjd med trolle men inte med det vi gjorde. Eftersom planen var ett mark arb. pass men istället blev det ett helt oplanerat dressyrpass. Så ja, ni kanske förstår.
Men det är sånnt man få ta, han blev iaf motionerad och de är huvudsaken :)
 
Här får ni iaf en liten filmsnutt från louise träningen i torsdags :)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0