Dressyr träning

Gokväll!
Blir ett snabb inlägg från mobilen nu eftersom jag verkligen behöver sova typ NU!!

Idag blev de iaf helt ändrade planer, dock ofrivilligt. Jossan ringde mig när jag va på sista lektionen i skolan och sa att trolle hade tappat en sko...
Såklart att han ska tappa den just idag, bara för att jag har sett fram imot denna träning och behövde verkligen träna dressyr..

Men Jossan va iaf så snäll så jag fick låna cotte istället. Han är inte riktigt igång så han va ganska stel till en början, men han blev väldigt fin i slutet. Så jag är (trots omständigheterna) nöjd med dagens dressyr träning för Fredrik B.

Nu måste måste måste jag sova. Så ja vi får höras imorgon ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0