fredag = fredagsmys

Hejj hallå!
Skolan idag, helt ok. Som jag skrev imorrse ganska chill förmiddag och sedan lite värre eftermiddag.
Men nu är ännu en skolvecka avklarad, inte många kvar till lov nu. Shiit vad jag längtar asså!!
 
Red ut trolle en sväng i skogen när jag kom hem från skolan. Självklart hann det bli mörkt.. Jag som är sjukt mörkrädd. Men som tur var hade jag jossan och cotte som sällskap. Så det gick bra :)
Skrittade och travade bara. Trolle va sjukt laddad idag igen ;)
 
 
Nu är det fredagsmys framför tven som gäller resten av kvällen.
Mys-outfiten är på och den består av mjukisar, huvtröja och riktigt mysiga sockor. Så nu kör vi FREDAGSMYS ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0