friday, it's friday

 
Tjenare!
Sitter nu vid en data och bloggar, va ett tag sedan. Ni kanske märker på dom kassa inläggen att jag mobilbloggar?
Men har seriöst inte tid att sitta och hacka på datan på skoldagar.. tyvärr. Men nu är jag här och ska skriva en del tidsinställda också har jag tänkt mig :)
 
Efter senaste inlägget jag skrev så kan jag ju säga att jag somnade på soffan.. Haha typiskt mig. Vaknade och såg att de va kolsvart ute. Så trolle fick faktist vila idag, tror ingen av oss vill ut i en kolsvart skog (framförallt inte jag)
Nu är det iaf FREDAGSMYS till X-factor som står näst på schemat. Extra nice idag eftersom jag och jossan är själv hemma, FF nivet ;) hehe.
 
Hur är det med er då mina vänner? Mår ni bra? ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0