Heby Christmas Show 2012

Varit en sjukt lång dag idag. Gick ut till stallet 05.30 imorrse och kom in igen vid 8 nu på kvällen.
Varit i Heby och tävlat hela dagen.
Jag och trolle startade LB & LA.
 
I LB var han mer vild än tam, haha. Han va sjukt pigg och jag kunde inte riktigt hålla ihop honom.
Så inne på tävlingsbanan var han fin 1,2,3,4,5 sen på 6an så kom han nära och eftersom jag inte hade honom i uppförsbacke så rev han där.
Sen red jag alldeles för mkt framåt till hindret efter så de blev nå jäkla grodsprång.
Men han va endå fin, så jag är nöjd med denna klass :)
 
I LA var han lite lugnare. Han hade ju då stått i trailern ett antal timmar så han var nästan lite mör i kroppen känndes de som. Framför allt inne på banan då han fick ta i ordentligt.
Men satan så fint han hoppade.
Dock hade vi en rivning, på hinder nr 3. Vet inte riktigt varför han rev där..
Sedan kommer han i korsgallopp till 9an och jag var beredd på att han skulle stanna eftersom vi kom alldeles för nära. Men trolle ställer som vanligt upp för mig till 100% så han hoppar och klarar de, men som ni ser på filmen så tappar jag balansen efter, haha..
Men jag är iaf jätte nöjd med denna runda. Lite synd på rivningen när han var så jäkla fin resten av banan!
 
Men detta var enligt mig ett jätte bra slut på tävligs året, mitt och trolles första tävlings år tillsammans. :)
 
Ja de blev nå knas med filmkameran så den immade igen så därför de är så suddigt, för er som undrar ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0