Jag lever, men är väldigt slö

Men hallå där!
Orkade inte blogga alls igår. Red iaf två svettiga ridpass. Ett dressyrpass med trolle och ett hoppass med finaste Karina (ridskolehäst). Båda två gick sjukt bra!! :)

Idag har jag varit hemma, ingen skola eftersom vi har fördjupning.
De har vi imorgon också. Så en riktigt lång helg :D

Just nu sitter jag i bilen påväg hem från Västerås.
Idag var de träning för Mia, markarbete. Trolle va till en början sjukt pigg och stark, men efter en del jobb så blev han riktigt fin och slutet va en ren njutning ;)
Så jag är, som dom flesta andra träningarna, nöjd med honom!!
Nu är det bara att tagga inför årets sista tävling i Heby på lördag :D yäääh!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0