One Directions nyaste

 
Goodmorning!
Handen på hjärtat så orkade jag faktist inte blogga igår.. Dagen bestod iaf av hagarbete och lite fixande inför vintern. Sen på kvällen var kusinernan och mormor här på middag för att fira att jag har fyllt år. Haha, ja de va typ 3 månader sen jag fyllde år, men bättre sent än aldrig, right?! ;)
 
Idag, söndag. Sista dagen på lovet.. :/ Vill inte tillbaka till den där skiten vi kallar skola..
Aja bara bita i det sura äpplet, som man brukar säga. Idag har jag igentligen inga speciella planer, men endå så har jag det.
Ska strax dra mig ut mot stallet för att fortsätta med hagarna, sen ska trolle ridas en sväng i skogen.
 
Så ligger de till. Vi hörs senare iaf! :) 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0