Uppdatering, yee!

Jo men hej!
Äntliiiigen är jag påväg hem från stan. Spenderat lite mer än 5 timmar på Apoteket och inventerat. I början gick de helt ok men på slutet va jag så jäkla trött så alla siffror bara snurra i huvvet.
Men jag och Nina hjälptes åt och då gick de bättre :)
Nu är de iaf klart!

Måndag imorgon = skola :(
Men kan iaf glädja mig med att imorgon ikväll är de dressyrträning för Fredrik B. Inte tränat dressyr på ungefär 2 månader, så vi får se hur de går.. Men roligt ska de iaf bli :)

Nej nu är de bara ca 10 min kvar hem.
Då ska hästarna nattas, jag ska duscha och fixa lite inför imorron. Så jag kan garantera att de blir en sen kväll för min del, men så kan de va ibland ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0