Bästa trollebolle <3

Gokväll mina vänner!
Tänkte skriva några rader här till er innan jag måste hoppa in i duschen.
Först och främst min ponny var KUNG idag. Seriöst så fin han va!!! :)
Red igen i en vanlig grupp idag så de va lite markarbete (travbommar och en kavaletibock). Har ju som dom flesta kanske vet slutat i dressyrgruppen. Anledningen till det är att jag känner att jag inte får ut så mycket av det, utom jag vill hellre träna privat. Dock har dom där privatlektionerna inte blivit av ännu... Men de måste jag se till att ändra på.
Anyway, han va skit fin idag!! :)
 
Nu ska jag som sagt springa in i duschen en snabbis innan jag måste lägga mig och sova några fåtal timmar.
Klockan ringer 05.30 imorgon. Då ska pollen motioneras innan jag och ungefär 40 andra SRK:are drar på studieresa!! Yäääh.
 
Lovar ingen update imorgon, men ska göra mitt bästa. Några mobilupdate kommer nog säkert hinnas med. :) See u!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0