den femtonde oktober tvåtusentolv

Hej på er!
Kan ju börja med att säga att när jag öppnade blogg.se så fanns ju inlägget jag skrev igår kvar, lycka! Nej men det skulle ju puclicerats igår kväll och det var om gårdegens tävling. Så att det inte blir något missförstånd nu ;)
 
Dagen idag började som vanligt med skolan från 8-4.
Kom hem och va då skit trött. Så jag åt mellis och sedan slappade en stund innan jag äntligen orkade dra mig ut mot stallet.
Mockat och red sedan ut n sväng på trolle. Skritt och trav bara. Gick bra iaf :)
 
Nu håller jag på att göra lite mat, makaroner och köttbullar.
Efter jag har slängt i mig lite mat så ska jag sticka upp till klubben på föreläsning med Fredrik B.
Blir väl kvar där resten av kvällen.
 
dagens outfit: (cp bild men bjuder)

Skrivet av: Anonym

Snygg du är då!! Din tröja var jättefin också :D <333333333333333333333333333333333

2012-10-16 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0