Mååååndag

Godmorgon gott folk!
Skrev ett långt inlägg om gårdagens resultat och dedär igår kväll. Men när jag nästan hade skrivit klart så bara stängs allt ner... Åh va irriterande jag blev, morr!
Eftersom klockan då va ganska mycket så orkade jag verkligen inte skriva om det.
Men jag lovar att försöka göra de idag när jag kommer hem, om jag hinner.

Nu snart så ska jag bege mig mot skolan. Måndag idag, alltid lika seg dag..
När jag kmr hem, ska trolle ridas och allt i stallet ska fixas.
Sen vid 8 tror jag de va så ska jag upp på nån föreläsning för Fredrik b.
Men mer om de senare, nu måste jag göra mig klar för skolan ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0