Marcia linga

Hej på er!
Kommit hem från skolan för ett tag sedan. Imorse hade vi ju som sagt marcia linga. Förutom att de va gris kallt så gick de bra.
Jag va 2a i mål bland tjejerna. Alltså var jag näst snabbaste bland alla tjejer på hela skolan! Så de är jag mer än nöjd med!! :D
Vet inte exat vilken tid jag hade men runt 27-28min och för er som vill veta så var mitt "mål" var att springa under 30 min så de klarade jag ju!! :)

Jaja nog snackat om de.
Nu måste jag ta mig i kragen och gå ut till stallet.
Putsning och packning är de som står på schemat! För imorgon är de ju tävling :)
Så jag kmr tillbringa resten av em/kvällen i stallet så vi får se när bloggen hinns med..
Men lovar update senare iaf!

Så vi hörs!
Btw, nu är de HEEEEELLLLGGGG!!! :D yeah

Snygga tjejer efter dagens springning ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0