rubrik, rubrik, rubrik

 
Tjenare!
Nu sitter jag här framför datorn igen. Skriver några rader för er, innan jag ska hoppa in i duschen ;)
Dagen har iaf rullat på, som vanligt!
Direkt efter skolan stack jag ju som sagt ner till klubben för att rida Eddie, min kusin evelinas ponny som står där ;)
Eve har gjort illa foten så då fick jag motionera hennes ponny lite. De va första gången jag red honom.
Det gick iaf bra, kännde mest på honom. Inget avancerat arbete direkt. Han känndes iaf väldigt fin och trevlig! :)
 
När jag var klar med honom så åkte jag hem och tog in kusarna här.
Trolle fick vila idag. jossan skulle egentligen tömkört honom men banan va så blöt så det gick inte..
Tillbaka till saken, så åkte jag tillbaka till klubben sen.
Var då på en föreläsning med Sven Forström (tror jag han hette, haha). Den va väl okej.
 
Nej men nu ska jag dra mig upp mot duschen.
Imorgon väntar ny, lång dag.
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0