tävlingen idag

 
Gokväll!
Blev en lååång dag på FaRS idag, men ganska så lyckad.
Nollade ju som sagt lagklassen och han känndes väldigt fin! :)
Sen var det ju väldigt lång väntat till LA:n.
Men sen när jag startade LA:n så kändes han bra fast lite trött i kroppen liksom. Kan bero på att underlaget på framridningen och framhoppningen var kasst, bläh..
 
Började iaf banan bra. Hade bra flyt 1 och 2.
Sen var 3 en kombination ur sväng. Kom helt fel på den, men trolle är så sjukt snäll och ställer upp och hoppar och klarar de också!
Men dock så kom vi lite i obalans till hindret efter (linje från kombinationen till en oxer) så då petade han den. Ingen big deal.
Resten av banan flöt på bra, han hoppade riktigt bra!
Men sen på sista hindret gjorde jag exat samma miss som i gagnef. Ganska lång galloppsträcka, och då istället för att bara behålla hela vägen så red jag framåt på ett avstånd som inte fanns. Men snäll som trolle är tar han om och hoppar ändå, men river dock.
Så resultatet blev två bommar ner = 8 fel.
 
Jag är iaf väldigt nöjd med honom idag. :)
Är dock inte så nöjd med min egen ridning i sista klassen...
Men trolle är så snäll och ställer upp. Världens bästa ♥
 
Pappa fotade lite idag, blev inte världens bästa kvalite på bilderna eftersom de va innomhus. Har dock inte laddat in bilderna i datorn, men ska göra de så snart jag kan och då lovar jag att lägga upp dom här! :)
Kan även lägga upp film från lagklassen, om ni vill se?

Skrivet av: faaaaanny

Jaa de vill vi :DD

2012-10-15 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0