Dagen & lite annat

Godkväll flickor och pojkar!
Dagen idag har varit helt ok. Skola först, sen när jag kom hem hjälpte jag pappa att göra klart hindrerna han har byggt till ridklubben!
De tog ca 2h, så efter de skyndade jag mig ut till stallet och red trolle en sväng i skogen innan Maria kom och behandlade honom. Laser och akupunktur behandling. Som våra hästar alltid får var åttonde vecka tror jag de är :)

Sen efter de gick jag in och åt mat och gjorde lite läxor.
Nu är de hög tid för mig att sova. Fick bara 6 timmars sömn i natt så kan säga att jag är skapligt så trött nu...

Lovade ju även att jag skulle skriva om gårdagens pay'n jump. Men har tyvärr inte hunnit. Tänkte lägga upp filmen och skriva om rundan.
Men det får bli imorgon, om jag har tid över då vill säga ;)

Nej, nu säger jag tack för mig och Godnatt!!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0