Dagen...

Hello!
Dagen har väl rullat på, skola från 9-3.
När jag kom hem gjorde jag lite läxor. Sedan hade jag ju tänkt att rida trolle på banan men eftersom de har regnat en hel del idag så gick de inte eftersom den va väldigt blöt och mjuk..
Tog ut honom en sväng i skogen istället, lät han spring av sig. Och de behövdes för jäklans pigg han va ;) hehe.

När jag kom in från stallet, käkade jag mat och sedan va jag duktig flicka och fixade disken och plockade ihop lite i köket :)

Har även hunnit springa några kilometer , gick hur lätt som helst idag.
Sprang 1min snabbare än min rekord tid, och va inte ens trött när jag va tillbaka så nästa gång blir de 1 kilometer till :) gött!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen.
Hare så bra tills vi hörs nästa gång ;)


Skrivet av: Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram,
Ponnysmurfarna

2012-09-18 @ 22:07:33
Bloggens namn: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0