Dagens resultat

Som ni vet tävlade jag trolle idag.
Hemma tävling som sagt ;)

Startade först en LB. Han va super fin och allt stämde perfekt. Va nolla fram till sista hindret i grunden, då vet jag inte riktigt vad som hände.
Men tror han inte såg hindret eller kollade på nått bakom för han blev väldigt förvånad när de dök upp ett hinder "helt plötsligt" så de blev ett stopp där...
Lite synd när han va så fin resten av banan och allt kändes super!

Sedan startade vi lagklassen (LC)
Nollade den och allt stämde och kändes väldigt bra precis som i LB:n.
Tyvärr gick inte vårat lag vidare till omhoppning..

Jag är iaf jätte nöjd med trolle.
Han har skött sig väldigt bra på hemma plan ;)

Bilder kmr imorron om jag har tid, kanske slänger upp film också. Om ni vill se?!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0