Dålig bloggning

Hej på er, trogna läsare!
Känner att min blogg blivit så tråkig på slutet... De är bara "godmorgon nu ska jag till skolan" och sen "nu har jag kommit hem från skolan godnatt"
Men just nu är de i prencip så mitt liv ser ut :/
Skola. Stallet. Sova.
Sen är även statistik usel, nån som har lust att länka mig? Hehe ;)

Därav har jag inte orkar blogga... Sry! Men nu ska jag försöka skärpa mig. FÖRSÖKA.

Idag är de iaf lördag. Tävling står på schemat. Lagtävling :D
De är nog bland de bästa som finns. Älskar att tävla lag. Synd bara att vi inte är i så hög division. Men roligt ändå, haha :D

Jag startar bara lagklassen, eftersom han ska tävla två dagar nästa helg.
Så jag rider en LC idag. Taggatagga! ;)

Nu måste jag kila ut till stallet för att mocka och sedan göra klar trolle.
Bästa Tildus följer med som hästskötare idag, de blir gryyymt!!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0