häst #1 avklarad

Red ut trolle i skogen nu på förmiddagen.
Red på en stig/väg där det har gått kossor för ett tag sen så den va väldig lerig och upptramad.. Men det gick iaf att gå där, sen när jag precis kommer ut där det blir bättre mark, ser jag att det står en stor fet ÄLG ungefär 5 meter framför mig, snacka om att jag fick hjärtattack!!
Trolle brydde sig inte men jag vände på en gång, men då fick jag ju lov att gå den geggia vägen tillbaka också..
Men sen red jag en sväng på vägen framåt byn. skrittade mest men travade lite också :)
 
Har även hunnit mockat trolles box och när jag kom in gjorde jag lite läxor.
Nu ska jag gå ner och slänga ihop lite käk, döds hungrig!! ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0