Hemma tävlingar

Godmorgon bloggen!
Precis vaknat upp bredvid bästa Amandus som sov här i natt :)
Igår va vi på ridklubben från 5-9. Byggde bana, satte upp skyltar och fixade massa inför helgen.
För idag och imorgon är de nämligen hemma tävlingar!!! :D

Jag står funktionär hela dagen idag, skulle igentligen tävlat cotte idag men här om natten var han väldigt sjuk, orkar inte dra hela storyn nu, men han får iaf inte tävla på två veckor.. :/

Imorgon ska jag iaf tävla trollet, TAGGA!! :D

Nej hörrni, nu har jag inte tid att skriva nå mer. Ska klä på mig och sedan drar vi till srk.

Hörs senare!
Puss på er

Min snygging till vän bjuder på bild ;) <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0