Lång dag idag och en ännu längre imorron

Äntligen är jag tillbaka i min sköna säng efter en sjukt lååång dag. Helt slut. Varit på klubben från ca 07.30-17.30. Alltså 10 timmar. De tar på Krafterna.
Och direkt när jag kom hem va de bara att sätta igång med putsningen och packningen!
Så ni kanske fattar att jag e liiiite trött nu..?

Imorgon är de ponny tävling @ SRK.
Bästa tävlingen på året, älskar hemma tävlingar :)
Missade ju förra hemma tävlingen eftersom trolle hade hovböld då :/
Men nu jäklar är jag taggad inför imorgon!!
Jag och trolle hoppar först en LB (1m) och sedan lagklassen som går i LC (90cm). :D

Nu måste jag sova om jag ska orka med en ännu längre dag imorgon. 170 starter. Let's go!

Godnatt ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0