Pay'n jumpen i onsdags

 
Kan börja med att säga att jag skulle hoppa 1.15 men dom flesta hindrerna låg nog på 1.20 vissa högre till och med. Men ja 5-10cm spelar ju inte så jätte stor roll. Men endå ;p
 
När vi hoppade fram kan jag säga att han var crazy!! Bockade som tusan i ett hörn en gång..
Men sen när han hade fått sprungit av sig lite så vart det bättre.
Fast han va fortfarande pigg när jag hoppade banan, men då var han lagomt pigg!
1,2,3,4 hoppar har riktigt bra på, kommer rätt och han har bra gallop. Sen in i kombinationen står han emot lite, så jag fick driva extra mycket in i den, som ni ser? Så därför får han mycket fart ur den så då blir de kort på linjen efter. Och då kommer han för närma på oxern som var väldigt maxad och därför kommer nerslaget. Ingen big deal.
Hindret efter det, hoppade han riktigt bra på. KOLLA bakbenen där. ojojoj.
Den sista linjen hoppade han också bra på, stog imot lite in på det lila..
Sen när jag tog om kombinationen och linjen efter hoppade han riktigt bra :)
 
Så nu har jag guidat er igenom min och trolles pay'n jump runda.
Hoppas ni gillade de? hehe.
Ni får i vanlig ordning gärna komentera vad ni tycker!

Jag är iaf jätte nöjd med trolle. Han har aktivitet runt hela banan och han hoppar riktigt riktigt bra!!!! Får nästan rysning! Världens bästa trolle <3
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0