tävling


 
Tjena godingar!
Varit en bra dag i insjön idag. Super go stämning med massa SRK:are på plats! Solen sken hela dagen och det är ju en förutsättning för att de ska bli trevligt ;) hehe.
Jag startade ju som sagt bara lagklassen.
Orkar inte skriva så mkt i detalj skriver resultaen för alla i laget iaf.
 
Ella & Karl 12 fel
Nina & Hajjen 4 fel
Amanda & Sputte 0 fel
Jag & Trolle 0 fel
 
Så detta betyder att laget slutade på 4 fel eftersom man får räkna bort en ryttare!
Jag tyckte att alla presterade väldigt bra, så jag är väldigt nöjd och glad med det resultatet :)
 
Om vi bara ska gå in lite kort på min runda.
Så kan jag inte säga att det var världens bästa runda. Har lite svårt att se distanserna på låga hinder :/ nått jag måste jobba med.
Så jag la han fel några ggr, men han skuttade så glatt över endå. Det var ju trots allt bara 90cm ;)  så ingen big deal!
 
Vill även gratulera alla Svärdjsös ekipage till fina ritter.
Och extra stort grattis till amanda och alice som placerade sig i klassen innan laget. Duktiga tjejer!! :D
 
Tack Tilda för hjälpen idag också :)
 




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0