Tävlingen igår

Startade en nationell LA igår. Rundan var nästintill perfekt förut ett endaste hinder.
Det var lång anridningen till ett plank. Jag gjorde samma miss som många andra. Red iväg istället för att hålla jämn gallopp hela vägen.
Jag la trolle alldeles för långt ifrån, på ett omöjligt avstånd.
Men eftersom trolle är så snäll och ställer upp så tar han ett till språng men då blir de ju alldeles för nära och jag hänger inte med så planket ramlar ju såklart ner.
Resten av rundan va som sagt perfekt. Så jag är väldigt besviken på mig själv att jag gjorde som jag gjorde på de där hinder.. Annars hade jag ju haft nollan...f*n..
Men man lär av sina misstag.

Är iaf sjukt nöjd med trolle båda dom här dagarna.
Han har gjort precis de han skulle, de jag har bett honom om.
Sen har jag gjort några missar, men de är sånt som händer.
Super nöjd med vinsten i fredags, våran första vinst tillsammans!! :)

Världens finaste <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0