Åt helvete

Förlåt tusen gånger om för att jag inte bloggat och inte heller kommer blogga på ett par dagar.
Allt känns bara förjävligt rent utsagt. Huvudvärken plågar mig än och det var nästan 2 veckor sedan jag hade hjärnskakning..
Tog alvedon och gick till skolan imorrse men för första gången på högstadiet fick jag lov att åka hem under dagen. Känndes som mitt huvud skulle sprängas..
Var borta 4 dagar förra veckan de får väl vara nog! Som jag sa i videon förut så hatar jag att missa skolan och ligga efter i skolan. Men vad ska jag göra när min hjärna inte vill som jag vill.
Usch, är bara så depp just nu...
Helt värdelöst inlägg, ja jag vet! Men vill iaf säga att bloggen får vila ett par dagar nu.
 
Jag kommer tillbaka när jag mår bättre, vilket jag hoppas är väldigt snart!
Till dess, ha det så bra! Och glöm inte bort att ni är världens bästa läsare, puusss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0