Dagen

Gokväll mina vänner (och ovänner).
Nu börjat denna väldigt regniga och tråkiga lördag lida mot sitt slut. Fått en del gjort idag, men inte allt jag borde hunnit med..
 
Joggade ju som sagt trolle i ridhuset idag. 
Jobbad med många volter och serpentiner för att få honom rund i sidorna. La även in lite öppna och skänkelvikning.
Till en början var han stark som en oxe, speciellt i vänster handen. Men efter att ha jonbbat igenom honom en stund blev han mkt finare!
Så nu hoppas jag att han är mjuk och fin imorgon. :)
 
Nej hörrni, nu måste jag sova om jag ska orka ta mig ur sängen imorgonbitti.. ;)
 
En liten bild på sötaste trollet efter dagens ridpass


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0