H E L G

Hello!
Då var de fredagskväll igen då, alltid lika härligt att ha en helg framför sig. På söndag är de tävling, så morgondagen går nog mest åt förberedelser och liknande tills dess.
 
 
Idag har jag fått en hel del gjort också. Var i skolan från 8-3. Efter det spenderade jag 3 timmar i stallet och shit så effektiv jag var då nästan lite förvånad över mig själv! Haha
 
På dessa 3 timmar han jag iaf:
• Byta trolles bedd (tog ca 40min att få allt..*pust*)
• Mocka till dom andra två hästarna
• Byta 5 vattenhinkar, göra 6 hinkar mat och packa några hösäckar
• Ta in alla hästarna, bytt täcken samt benen på dom
• skritta trolle 45min
• Frisera trolle
 
Ja ni hör ju, aldrig varit så här effektiv tror jag, haha. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0