Hjärnskakning

Ja ni läste rätt..
Ingenting går som planerat just nu.. Ramlade i backen i torsdags och slog i huvudet rejält. Natten till fredagen spydde jag hela natten och var helt borta. Ont i skallen och yr! Visste inte ens när jag var född..

Så jag har haft/har hjärnskakning.. Åkte aldrig in till sjukhuset då jag haft hjärnskakning förut och då visste vi va vi skulle kolla efter om de blev sämre.
Men ska in till doktorn i Falun när vi kmr hem och kolla upp de.

Så nu får jag inte använda mobil/dator och heller inte kolla på tv för mkt dom närmaste dagarna. Får heller inte läsa och anstränga hjärnan, så ingen skola på ett par dagar heller..



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0