Hoppla

Godkväll!
Idag har jag mest ägnat mig åt mina studier, därav inget bloggande.
Nu på kvällen har jag iaf hopptränat trollet. Första gången på nästan två veckor jag red ordentligt, så sjukt härligt!
Trollebolle var iaf väldigt, väldigt fin idag! Förutom att han bitvis blev lite väl stark så finns det ingenting att klaga på. Tränade lite banhoppning och även lite omhoppning efter det. Skojigt värre ;)
Håller på att ladda upp film, så den kommer alldeles strax.

Nu ska jag ut och mata hästarna och sedan hoppa i säng. Imorron ska jag till skolan! Ganska skönt att börja och avsluta veckan med en fredag!! ;)


Skrivet av: Hanna

Hur långa är dins skaklar på hackamoret?

2013-05-06 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0