Detta ser jag fram emot 2013:

* Tävlingssäsongen med Trolle
 
* Att louise träningarna börjar igen
 
* Göteborg horse show med familjen, ida och amanda
 
* One direction LIVE i stockholm med amanda
 
Sen såklart mycket, mycket mer också.
Men detta är väl de som är inplanerat just nu, som jag vet iaf.
 
 
Några av mina ''nyårslöften'' kan jag ju också passa på att dela med mig av:
 
* Godisförbud från 8 jan fram till sportlovet.
 
* Komma igång med regelbunden gymträning igen
 
* Jobba ännu hårdare i skolan, så mina betyg ser bättre ut till sommaren
 
* Satsa ALLT på hästarna, och slita ännu mer än vad jag redan gör. Så att jag senare kan få en större belöning.
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0