A beautiful day!

 
Började dagen med en springtur i de fina vädret. Sjukt härligt även om mina ben nästan vek sig när jag kom hem. Haha, hej träningsvärk imorgon! 
 
Resten av dagen spenderade jag på ridklubben. Har prao där denna vecka. Så idag har jag pysslat med lite olika saker, bland annat har jag hunnit rida Karina och oj så fin hon va :')
 
Nu på kvällen har trolle hopptränats. Både bra och dålig träning idag. Jag red på mitt tvistade bett idag och fick en helt annan känsla än jag haft tidigare på det bettet. Idag blev han tom i handen och la huvudet på sned i vänster varv. Så de va jätte svårt att se någon distans eftersom jag inte är van med att han gör så.. Men jag hittade honom bättre på slutet och jag är överlag nöjd med träningen, dom flesta språng var han faktiskt väldigt fin även om de krånglade lite där imellan! 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0