Mitt i natten inlägg ;)

Godafton!
Känns som att de va en evighet sen jag klev upp ur sängen, och de var de också. Närmare bestämt 18 timmar sedan :o
Dags att sova nu alltså ;)

Trimmade iaf trolle i ridhuset idag och oj så fin han var. Jobbade med en studs serie och sedan tog jag några större skutt på ett räcke ur sväng som avslutning.
Hade sååå mycke bättre kännsla än i onsdags. Dock bytte jag till mitt vanliga tredelade bett idag och han va helt perfekt idag! Finaste, bästaste trolle <3

På kvällen var vi på middag hos faster. Mina halv-kusiner och deras respektive (säger man så?) var också där + farmor och farfar.
Så de va en massa folk. Trevligt trevligt! :)

Nej hörrni nu måste fröken fräken Frida ta och hoppa i säng. Imorron rullar bilen mot Sälen, wiihoo

Älskade ponny <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0