Trött på allt tjat

Varit mycket tjat om att jag ska börja blogga igen och nu får i som ni vill - JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN!
 
Inte suttit här och skrivit på nästan 4 månader nu. Visst har jag saknat att inte få dela med mig av mitt liv och inte heller skriva av mig när jag känner för der. Men samtidigt har det varit väligt skönt att inte behöva ha det här måstet att uppdatera.
 
Men nu behöver vi inte titta i backspegel längre. Nu tittar vi framåt och sicktar rakt upp, right? ;)
Glöm inte att sprida vidare att jag börjat blogga igen. Om inte statistiken ökar sen sist jag var aktiv så kommer jag förmodligen sluta igen, känns ju meningslöst att sitta här och skriva om det inte är någon som läser det.
Så nu är det lite upp till er om ni vill ha kvar mig eller inte. SPRID!
 
Har också börjat jobba med en ny deign till bloggen. Ljusare färger med lite mer vårkänsla. Fast igentigen sulle jag vilja ha lite nya bilder på mig och trolle, typ en fin vinder/vår dag när solen skiner. Någon som skulle ha lust att hjälpa mig att fota lite? :)
 
I'm back! Så nu kööör vi! ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0